Serwis

Jak wygląda proces składania reklamacji?
wypełnienie formularza

Wypełnij formularz reklamacji i uzyskaj numer zgłoszenia reklamacyjnego

wysyłka
produktu

Zapakuj i wyślij uszkodzony produkt, umieszczając na paczce numer zgłoszenia reklamacyjnego

rozpatrzenie reklamacji

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu dotarcia do serwisu

odesłanie
towaru

Po rozpatrzeniu reklamacji produkt zostanie odesłany przez Serwis bezpośrednio do Ciebie

Informacje szczegółowe
  1. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone wraz z dowodem zakupu i kompletnym wyposażeniem oraz w stanie czystym.
  2. Odmowa przyjęcia reklamacji następuje w przypadku:
  • stwierdzenia użytkowania niezgodnego  z przeznaczeniem
  • dostarczenia niekompletnego urządzenia oraz braku dokumentacji
  • dostarczenia urządzenia brudnego
  • stwierdzenia przyczyny usterki innej niż materiałowa bądź produkcyjna
  1. Gwarancją nie są objęte:
  • części podlegające normalnemu zużyciu
  •  zmiany wynikające z użytkowania np. otarcia, zarysowania, odpryski
  • wady powstałe w wyniku uszkodzeń: mechanicznych, chemicznych czy termicznych
  • uszkodzenia powstałe w wyniku wadliwej instalacji elektrycznej użytkownika
  • uszkodzenia powstałe w wyniku napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione
  • uszkodzenia powstałe w związku z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych